06 57597707 info@ladysportssoest.nl
Adres: Lady Sports Soest
Soesterbergsestraat 37B
3768 EB Soest
Routebeschrijving
Menu

GET IN SHAPE!

Afvallen is minder eten dan je verbruikt. Dit geldt ook op als je niet sport. Toch is meer bewegen wel verstandig als je wilt afvallen. Je raakt bij het afvallen niet alleen vetreserves kwijt. Ook spieren en botten zullen minder sterk worden. Door te sporten houd je de spieren en botten in een zo optimaal mogelijke conditie.

Bij ons kan je onder begeleiding afvallen tijdens het “GET IN SHAPE” programma in groepsverband. Dit is een programma van 10 weken, met voedingsadvies en 2 keer per week sporten.
Afhankelijk van het startgewicht en jouw eigen inspanning/motivatie is het mogelijk om in deze 10 weken gemiddeld zo’n vijf à zes kilo kwijt te raken.
Tijdens dit programma krijg je persoonlijke begeleiding van onze diëtiste, Pauline Kerkhoff, over gezonde voeding. Pauline is naast diëtiste ook voedingwetenschapper en zal jou adviseren afhankelijk van jouw persoonlijke situatie en doelen. ( zie website: https://succesvolafvallen.nl/ )
Kracht- en conditietraining samen is een goede combinatie om af te vallen. De conditietraining stimuleert de verbranding van vet. Door krachttraining krijg je meer spieren en je lichaam ziet er strakker uit. Spierweefsel gebruikt meer energie dan vetweefsel, ook in
rust.
Het sporten in wordt persoonlijk begeleid door een van onze fitness trainers en in groepsverband.

Wil jij:
· jouw gewicht en vetpercentage verminderen?
· jouw conditie en kracht verbeteren?
· sporten onder begeleiding?
· fitter en gezonder voelen
Testimonial: 

Op 7 januari ben ik samen met een groep vrouwen onder begeleiding van Pauline begonnen aan een 'get in shape' programma.
Dit programma duurde 10 weken en in deze 10 weken leerde ik veel nieuwe dingen over voeding.Het programma was zo ingevuld dat ik om de week werd gewogen. De week dat ik niet werd gewogen leerde ik allemaal nieuwe dingen over voeding en wat voor mij de beste eetmomenten zijn.Na deze 10 weken ben ik nog doorgegaan met Pauline voor een 'Nog een maatje minder' programma en ben hier ook super enthousiast over. Het is ontzettend fijn om een stok achter de deur te hebben omdat je weet dat je iedere twee weken wordt gewogen. Pauline is super enthousiast en wist mij echt goed te motiveren!

Inmiddels ben ik 12 kilo afgevallen en weet wat een goed en gezond voedingspatroon is.
Ik raad dit aan iedereen aan die meer wil weten over voeding of gewicht wil verliezen.

Charlotte

Mijn ervaring met de Get in Shape cursus is boven verwachting. Ik heb heel veel van Pauline geleerd over wat voeding voor je gezondheid kan betekenen en hoe een goede en gezonde levensstijl de kwaliteit van je leven kan beïnvloeden. Ik ben afgevallen en nog steeds ben ik op mijn gezonde gewicht. Silvia heeft een persoonlijk  trainingsschema gemaakt en ons door haar enthousiasme enorm gestimuleerd. Ook heeft ze mij geleerd hoe leuk het is om regelmatig te sporten en welke groeps es het beste bij mij past. Doordat ik nu regelmatig sport voel ik mij veel beter zowel lichamelijk als geestelijk. Ik had jaren eerder al moeten doen.

Carolien

Begin dit jaar heb ik mee gedaan met programma Get in Shape bij Lady Sports in Soest.Het is een gecombineerd programma om gewicht te verliezen en fitter te worden. Elke week kregen we met een vaste groep dames fitnesstraining, hierbij probeerde je elke week je grenzen te verleggen. Sylvia doet dit op een enthousiaste en leuke manier. Daarnaast hadden we elke week een uitgebreide peptalk van Pauline de voedingsdeskundige/ diëtiste. Ze nam ons in meerdere stappen mee naar een andere manier van eten. Dat komt er uiteindelijk op neer dat je minder gaat eten en koolhydraten en suikers beperkt in je maaltijden.Dit gebeurde in groepsverband dus je kon zo ook gelijk horen hoe het bij de andere dames was gegaan. Dit stimuleert enorm. Pauline is een geweldig leuk mens die de boodschap goed onderbouwd weet over te brengen.Een keer in de 2 weken werden we individueel gewogen. Dit werd niet gezamenlijk besproken.Ik ben uiteindelijk lekker wat kilo’s kwijt geraakt. En wat nog belangrijker is het is een manier van leven wat prima vol te houden is. Geen punten tellen of dingen afwegen.

Christel